Oppsigelsestid – avmelding- & endringsskjema

De som meldte seg på TurnAkademiet i august melder seg på for ett helt skoleår og blir automatisk overført. Har man fått plass på TurnAkademiet så vil man ha plass ut 7.klasse. Om man ikke ønsker å fortsette på TurnAkademiet neste semester eller ønsker å søke om endring innenfor TurnAkademiets partier må dette gjøres på endring og avmeldingsskjema innen 22. mai og 15. november.

 

Ved utfylling av avmeldingsskjema vil man bli meldt helt ut av foreningen og ikke få mulighet til å melde seg på andre partitilbud. Du vil få en mail i starten av desember om det er mulig å gjøre endringer innenfor TurnAkademiets partier eller ikke for de som har ønsket en endring.

Avmelding og Endringsskjema finner du under (skjema kommer 01. november kl.10:00 – 15. november kl.23:59)

 

Send mail til turnakademiet@osloturn.no hvis det skulle være noen spørsmål.